Jeżeli podjęliście Państwo decyzję o współpracy z naszą Kancelarią, czekamy na
ewentualne pytania i kontakt z Państwem.
Jeżeli klient nie ma możliwości dostarczenia dokumentów osobiście, jest możliwość
przesłania pocztą oraz możliwość odbioru dokumentów w siedzibie klienta.
A oto krótki opis comiesięcznych czynności związanych z obsługą Państwa firmy
przez naszÄ… KancelariÄ™:
- Na kilka dni przed zakończeniem miesiąca kontaktujemy się z klientem telefoniczne
lub za pośrednictwem Internetu i ustalamy dane dotyczące listy płac. - Na podstawie otrzymanych danych sporządzamy listę płac, ewidencję czasu pracy, deklaracje PIT-4 i ZUS. Sporządzane są również przelewy dotyczące płatności ZUS i PIT-4.
- W ciągu 7 dni kalendarzowych od zakończenia miesiąca klient dostarcza
we wcześniej umówiony sposób do biura dokumenty źródłowe. - Co najmniej trzy dni przed upływem terminu do zapłaty podatku informujemy o wyniku finansowym za dany miesiąc i ewentualnych płatnościach względem urzędu skarbowego. Sporządzamy deklaracje, które następnie przesyłamy
na podstawie upoważnienia do urzędu skarbowego lub dostarczamy klientowi osobiście, za pośrednictwem poczty lub maila. - Po zakończeniu rozliczania miesiąca odsyłamy dokumenty do klienta lub przechowujemy nieodpłatnie w firmowym archiwum do końca roku podatkowego.
- W przypadku wezwań dotyczących np. wyjaśnień w zakresie składanych deklaracji czy postępowań sprawdzających w zakresie prowadzonej dokumentacji, kancelaria występuje w imieniu klienta na podstawie udzielonego upoważnienia.